SIGNERING FREEHOLD

Idag klockan 3 amerikansk tid (vilket var för ca 15min sedan) så skulle
signeringen med Tokio Hotel inne på Freehold Mall i New Jersey ha startat, men
tydligen sitter TH fast i trafikköer och signeringen har därför skjutits fram något,
hade tänkt uppdatera litegranna men nu vet jag inte om
jag hinner ._. Återkommer imorgon annars!

Uppdateringar som vanligt i svensk tid

22.20 - TH kom precis till Freehold Mall, ca 20min sena, alla intervjuer som
de skulle ha gjort innan signeringen har skjutits upp, och dem ska istället
att börja signera så fort som möjligt .
22.22 - Signeringen har startat! Det enda som skulle vara tillåtet att signera var
skivor och t-shirts köpta på Freemall, men killarna signerar tydligen även andra
saker (som det var början sas var förbjudet) De skakar även hand med vissa
fans ! ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0