BILLS NYA TATUERING!!

hhhhhh

"Wir hören nie auf zu schreien, Wir kehren zum ursprung züruck"

Omg, jag tror jag dog.

Edit - Jaha, okej jag kanske ska ta och förklara mig varför jag valde
att posta bilden. Jag brukar vara noga med att inte posta privata/stalker
bilder på killarna på bloggen. Först och främst, ja det är Bill på bilden.
Bilden har läckt via tatueringsstudion's hemsida (borttagen nu) där
den har publicerats, med eller utan Bill's tillstånd.
Alla stora bloggar har redan denna bilden, så jag anser att skadan är
redan skedd, många har redan sett den, och jag tror inte att jag gör det
så jättemycket värre, eftersom jag ändå inte ha en så stor mängd läsare.
Men visst, ni får tycka att det är fel av mig att posta den, och det kan hända
att jag ångrar mig och tar bort den, men just nu får den vara kvar.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Coolt..

2008-12-01 @ 18:35:13
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Pernilla

:O ... när gjordes den? finns det översättning? (a) 8D

2008-12-01 @ 18:47:12
URL: http://jomenvist.blogg.se/
Postat av: J Kay.

OMG, ja dog precis. ..

typ RIP mig 1994 - 2008 eller nåt o
O

2008-12-01 @ 18:56:44
Postat av: Jess

Du vet ju inte ens om det verkligen är en bild på bill, eller? Och dessutom vill han inte att privata bilder ska komma ut, så det där var ju elakt om det nu är han, att sprida bilden vidare...

2008-12-01 @ 19:03:36
Postat av: Rosanna

Jag tycker inte det är fel att posta bilden. Skadan är redan skedd och om folk vill se bilden så kan de ju snabbt som tusan leta upp bilden någon annanstans. Det här är inte en officiell blogg och bloggaren har inga skyldigheter. Bra att du postade bilden säger jag, det är för mycket smusslande med sånt här inom fandomet!

2008-12-02 @ 00:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0