INFORMATION OM PARC DES PRINCES

På sidan http://www.tokiohotelauparc.com/ finns nu information om Tokio Hotels konsert
på Parc des princes 21 Juni . Jag har översatt det viktigaste till svenska :-)

Praktisk information
Fredag 6 Juni 2008

Hej allihopa.
Här nedanför kommer du att kunna läsa om att info, inför Tokio Hotels konsert på Parc des
Princes.


- Det är absolut förbjudet att sova utanför arenan, dagarna innan konserten
- Kön kommer att hållas från 21 Juni på Avenue du General Sarrail
- Ingen annan kö kommer att tillåtas
- Organisörerna av kön kommer att vara säkerhetsvakter från Parc des Princes samt polisen.
Inga kösystem, såsom könummer gjorda av fans kommer att tillåtas.
- Dörrarna till arenan kommer att öppnas 16.00 för ståplatserna och 17.00 för övriga.
- Konserten beräknas att sluta 22.30 (!!!)
( förlåt att jag hoppar in och kommenterar mitt i infon här, men jag storgrät när jag läste
detta, 3 och en halv timme ? herregud, dom måste fucking skojja med mig, omg omg
)

Att ta sig till arenan
Tunnelbane-stationer : Linje 9 station Porte de Saint-Cloud , Linje 10 station Porte d'Auteuil
Buss : Linje 22-62-72 Porte de Saint-Cloud , Linje 52 Porte d'Auteuil
.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tre och en halv timme? :O Men...men... shit.

2008-06-08 @ 17:44:54
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0