BILLS JOURNAL

Man ska ha sett allt innan ögonen trillar ur . .

Gud, jag vet inte vad jag ska säga nu, Bills medicinska journal har läckt ut
på internet. Undrar hur detta ens är möjligt. Jag tycker det är väldigt väldigt
konstigt hur detta ens kunnat hända, sånna privata saker som medicinska journaler
är väl det absolut sista som man vill göra offentligt, så jag kan ju knappast tro
att det var menat ett den skulle komma ut. Någonstans på vägen måste det ju
finnas en "läcka" , och det tycker jag är riktigt skrämmande .

Nej jag tänker inte lägga ut länken, sånna här saker får absoult inte spridas
så om ni får tag i länken med journalen, SNÄLLA posta den inte på något
forum eller liknande, jag ber er <3

image56


Kommentarer
Postat av: Angelica

åhh jag fattar inte hur den hwar läckt ut -.- gah vad sur jag blir :( usch.. stackarn :/

2008-03-25 @ 15:36:12
URL: http://angeliicaas.blogg.se
Postat av: matilda

säker på att den stämmer då?

och inte är nå påhittat?

2008-03-25 @ 17:03:39
Postat av: Erica

Det är helt sjukt! Har folk ingen respekt för människors privatliv? Grr..

2008-03-25 @ 17:51:27
URL: http://girllikeme.blogg.se
Postat av: Emma

Herregud...
är det seriöst sant?!
Det är ju helt sjukt isåfall!

Finner inga ord...

2008-03-26 @ 22:53:16
Postat av: BEATRICE

Jag är så besviken på den personen som har läckt ut journalen. Människan måste ju få ha lite privatliv!

2008-03-27 @ 17:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0