MER OM AMERICA-TURNEN

Okej, fler och fler "1000 hotels" datum blir inställda och samtidigt läggs det till
allt fler & fler datum i Usa/Canada . .
Nu är det dags för en skivsignering i New York

" New York - The teen-band Tokyo Hotel on the occasion of the show is her first English-language album "Scream" in the spring on the North American tour. The confirmed David Jost, manager and producer of the band, the dpa.

"Scream" is published in the United States is expected in the second week of May. The four musicians want 17 April first in Detroit, followed by Chicago (April 18), Cleveland (April 20), Toronto (April 23), Montreal (April 25), Boston (April 30) and Washington (1 May). For New York to plan the Magdeburg on 29 April autograph session in a large record store. On 3 May they are also at the music festival in New Jersey Bamboozle on the stage.
More US dates will be announced later. "

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta, jag menar Bill är faktiskt fortfarande sjuk
och enligt senaste uttalandet ang. Turin så har han ju inte blivit något bättre alls.
det kanske vore bra att fokusera på att kunna genomföra 1000 hotels touren, istället
för att packa in massa spelningar i Usa , men men, det är deras val självklart.
Det känns ju bara som att risken för att han blir sjuk ännu en gång är ganska stor
hade det inte var bättre med en ordentlig semester . .

Psst . . ni som läser bloggen får supergärna kommentera . Puss/Sara


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja, nu är det inte långt tid kvar. och inte ser det bra ut, börjar blir sjukt nervös :S

2008-03-20 @ 17:06:43
Postat av: Angelica

Alltså.. jag känner mig lite självisk som skriver det här, men jag gillar det inte! Som du skriver, fler och fler blir inställda i 1000 hotels men fler kommer i nordamerika, och lixom Bill är inte ens frisk än. Fan det kommer bara bli värre om det fortsäter såhär.. Nej jag tycker dom ska ta en lång semester och vila upp sig ordentligt.

2008-03-20 @ 21:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0