NERVÖST

Jaa . . egentligen vet jag inte riktigt vad jag vill säga med detta
inlägget, men jag är så sjukt nervös just nu att jag måste skriva
lite. Jag funderade på förut om detta möjligtvis inte vara en ond
dröm eller något, men nej tyvärr. Bill är sjuk, han ÄR verkligen det
och det tar knäcken på mig, har ont i magen och sitter och oroar
mig hela tiden . . vad var det först 1 veckas vila ? Nu är det långt fler
konserter som är inställda. Undra hur sjuk han är egentligen, troligtvis
var/är han sjukare än vad dem ville ge sken av. Undra hur han känner
sig nu, fruktansvärt nere skulle jag tro, det går nog inte riktigt att
föreställa sig. Jag hatar detta :'(

Det går rykten om att konserten i STOCKHOLM ska vara inställd
DETTA STÄMMER INTE ! <- OBS

Jag lovar er att uppdatera så fort jag får reda på någon ny information.
Puss / Sara

Kommentarer
Postat av: Deni

inga nyheter än? Det har varit jävligt skakigt dom här senaste dagarna och jag hoppas verkligen inte sthlm ställs in! men så klart bills hälsa kmr i första hand menmen..

2008-03-24 @ 23:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0