NYA KONSERTDATUM I NORDAMERIKA!

Åhja, du läste rätt . .  Nordamerika .
Herregud,
var min första tanke , hur fullt upp ska de ha egentligen, jag menar
Bill är ju sjuk nu, konserter blir inställda, de has massor av inbokade evenemang
i sommar och nu detta . . visserligen var det väl ganska väntat att de skulle tillbaka
till US, men ändå, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka .

April 17 - Detroit @ The Fillmore Detroit - on sale Friday 3/21
April 18 - Chicago @ House of Blues - on sale Saturday 3/22
April 23 - Toronto @ Sound Academy
April 25 - Montreal @ Metropolis


KÄLLA - Tokio Hotel America forum

http://blog.muchmusic.com/archives/2..._hotel_con.php
http://www.livenation.com/artist/get...tistId/623885/


Kommentarer
Postat av: Angelica (ichbinanchi @bdb)

Jag gillar det inte..
Det kommer snart inte finnas nåt Tokio Hotel kvar om dom fortsätter i det här tempot, med tanke på Bills röst och allting. Nej, usch. Tycker dom kan vänta lite med USA även fast det är viktigt för dom.

2008-03-18 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0