RYKTE ELLER . . ?

Detta "rykte" ( eller egentligen kanske det är sant, vem vet ) cirkulerar iallafall runt
på i princip alla forum just nu, infon kommer ursprungligen ifrån ett av det
största tyska forumen, iallafall here it is :

"I've read on a German forum that Bill in Portugal wanna go up the stage to explain what's wrong with him but the security hold him and he was crying, Tom Georg and Gustav were talk to him to calm him.
fans from the tribune have saw this and David Jost has secure it. "

Som sagt, det är svårt att veta om det är sant eller inte, om det skulle vara sant
så kan jag ju säga det gör mig riktigt ledsen, jag vill inte läsa sånt här :| Jag vill
bara att alla ska vara friska, att de ska turnera som vanligt och allt ska vara
"frid & fröjd" . .

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0