STOCKHOLM INSTÄLLT.

Girls, jag vill egentligen inte skriva detta, jag sitter och gråter just nu
av chock, för Bills skull, för min egen också . . men nu idag blev det
bekräftat att resten av 1000 HOTELS TOUREN STÄLLS IN! Däribland
även STOCKHOLM. Jag hade kunnat skriva ett långt inlägg om detta
men jag orkar inte, men vet ni konstigt nog vad som var min första
tanke - Gud vilket "fiasko" hela denna turnen blir, visst är det konstigt
egentligen borde jag tänkt - Nej, gud stackars stackars Bill , men
det var väl chocken antar jag . . :'( Tillbaka till Bill då, han hade inte
bara fått inflamerade stämband utan även drabbats av en cysta på
stämbanden som nu har opererats bort (som jag förstog det) . .
Gud förlåt om jag verkar okänslig och konstig nu, men jag är bara så
himla chockad, så jag slutar här .

A RIESIGER SCHOCK MILLION FOR FANS ON THE WHOLE WORLD!

"Bill was already early last week with an inflammation of the vocal cords in medical treatment,"
says Tokyo Hotel "producer and manager David Jost. "A further investigation showed that on
one of the vocal cords has formed a thickening, which prevents a recovery.
The cyst has yet surgically removed this week. "

How can such an ulcer?

"Most accrues a thickening of the vocal cords, a so-called Sängerknötchen through
overuse of the voice," says ENT physician Dr. Julia Vent from the University Hospital of Cologne.
"If a singer too loud or with the wrong pressure sings, can be a thickener.
Buoyed when the vocal cords by an infection already attacked. A cyst on the larynx is a small,
 fluid-filled bubble. The surgery is done through the introduction of a tube through the mouth.
Under the microscope, the cyst with tiny, sharp scissors out. "

More Star-News

After the operation must be a Bill several rehabilitation, long-term damage to the vocal cords to avoid.

Producer David Jost: "We hope very much that the fans have to understand that Bill's health to the fore."

BILL, VI TÄNKER PÅ DIG ALLIHOPA <3 WIR LIEBEN DICH .

image52

EDIT - HELA USA/CANADA TOUREN ÄR OCKSÅ INSTÄLLD.

EDIT 2 -
Jag vet inte om det kommer ett nytt konsertdatum eller inte, jag skulle tro att det
inte är klart ännu. Men jag återkommer när jag vet mer .

EDIT 3 - I Tyskland säger biljettåterförsäljaren att alla som köpt biljetter till konserten i
Dortmund ska lösa in sina biljetter och få pengarna tillbaka. Det kommer troligtvis alltså
inte att bli ett nytt datum för Dortmund, och jag tror att sannorlikheten att Sverige får ett
nytt datum inte är speciellt stor tyvärr (inte innom den närmaste framtiden iallafall )


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ähh Men va fan vad ledsen jag blir!
Tror du dom anordnar nån ny konsert i Sverige eller får man pengarna tillbaka? Vad tror du?

2008-03-25 @ 10:42:03
Postat av: ellen

:'(

2008-03-25 @ 11:57:43
Postat av: Angelica

Jag blev helt chockad när jag läste det här.. läste det inatt på bild.de men vågade inte tro det, sen imorse läste jag på rtl och överallt och DÅ fattade jag att det var sant, grät som satan.. kom för sent till skolan och där bröt jag ihop så till slut gick jag hem oO kul för dig att veta, nej men jag fattar verkligen inte.. :'(

2008-03-25 @ 12:03:41
URL: http://angeliicaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0