VART ÄR DEM JUST NU?

Info ang. att fans hade "stalkat" Bill när han kom tillbaka till Tyskland igen (Hamburgs flygplats)
gör mig så sjukt arg! De måste ju förstå vad Bill går igenom just nu, och det är VERKLIGEN
inte rätt tillfälle att förfölja honom (isoförsig är det väl aldrig rätt tillfälle för det) men hur jävla
svårt ska det vara att låta honom få vara ifred! Ibland gör vissa fans mig så förbannat pisst off!
Bill är alltså med 100% säkerhet tillbaka i Tyskland just nu.

- - -

Det sägs att Tom, Georg & Gustav är på ett Hotell i Madrid för tillfället där ännu fler
"stalker fans" står och lurar . . iallafall, jag trodde att dem också skulle tillbaka till
Tyskland men så är tydligen inte fallet.

Puss & Godnatt ! / Sara


Kommentarer
Postat av: Marr

men usch. vad lessen jag blir på dessa fans. bill behöver vara ifred. vila upp sig och göra comeback bättre än någonsin. låt pojken va! gah

2008-03-18 @ 18:23:39
URL: http://miahmariah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0