VIDEO INTERVJU (TEEMIX)

Ny videointervju med killarna!
Del 1 - http://teemix.aufeminin.com/mag/musique/d3583/x20140.html
Del 2 - http://teemix.aufeminin.com/mag/musique/d3583/x20141.html
Del 3 - http://teemix.aufeminin.com/mag/musique/d3583/x20142.html

Översättning, tack till Magnolia THF

Bill och Tom, ni har just avslutat era studier. Hur känns det?

Bill: Det första vi gjorde var att bränna och slänga allt! Det verkligen någonting vi alltid drömt om att göra. Vi sade till varandra: Den dagen vi är klara med det, slänger vi bort allting. Så om vi skulle gå vidare i våra studier nu skulle vi bli tvunga att köpa allt igen! Men det finns inte i våra planer just nu att göra det. Nu fokuserar vi på bandet. Vi är så glad att skiten äntligen är över. Det var en olidlig mardröm, men nu från och med nu tänker vi bara på bandet.

Ska ni släppa en ny singel?
Nej, inte just nu. Vi har inte lyckats sitta i studion på ett tag. Det tredje albumet är inte ens påbörjat. Men självkalrt kommer det finnas nya låtar och vi kommer återvända till studion i år för att göra det tredje albumet. Det finns redan mycket idéer, texter och melodier i våra huvuden...

Tror ni att det är möjligt för er att ha ett "normalt" förhållande med en tjej?
Tom: Det beror på vad du menar med normalt... (Skrattar) Men ja, självklart, förutom att tid till att träffas skulle bli ett problem. Allt skulle hända över telefonen! (Skrattar). Men om vi verkligen är kära skulle det kunna vara en möjlighet, hon skulle kunna vara med och resa med oss.

Har ni en rolig historia att berätta om ett lite för krävande fan?
Tvillingarna tittar tveksamt på varandra
Bill: Nej vi kan inte välja genom att säga "det här fanet eller detta fan är mer hysteriskt än alla andra!" Våra fans är alltid galna när vi anländer och vi älskar det. Det värsta för oss skulle vara en publik som snällt klappar som vi ser med andra artister. Det skulle vara ganska irriterande för oss att se dem endast klappa.
Tom: Ja, på scenen vill vi släppa loss, få all den energin och skrika. Vi är inte där för att vila.
Bill: Ja, vila kan vi göra hemma. Vi älskar när det är mycket ljud och skrik.
Tom: Det ger oss energi.

Bill var vald till Sexigaste Mannen 2007 av en spansk tidning. Vad tycker ni om det och vem tycker ni är sexigast?
Georg: Jessica Alba!
Tom: Jessica Alba!
Georg: Jag svarade först!
Tom: Om någon fattar vad han svarade på, berätta för mig! Tja, allmänt tycker jag att det är dumt med sådana rankningar för killar...
Georg: Ja, speciellt när Bill vinner!
Bill: Jag undrar verkligen som valt mig till den sexigaste! Det är ett stort misstag men också en stor ära för mig.
Tom: För mig är det i alla fall Jessica Alba och att Bill vann suger verkligen. Vi vill verkligen veta vem som kunde ha röstat på honom!
Bill: Ingen aning.

Del som saknas pga översättaren inte hört. Det enda hon hör är Georg som pratar om någonting om komedi.

Vem tycker ni är sexig?
Bill: Jag har ingen som jag direkt föredrar, ingen tjej som jag tycker är otroligt sexig. Det finns ett par skådespelerskor jag finner riktigt sexiga, men jag har ingen speciell ikon eller stjärna jag tycker är döds-sexig.
Tom: Själv har jag rätt många!
Gustav: Scarlett Johansson i The Movie.

Vad är er favoritserie?
Tom: Jag gillar 24, den är verkligen som gjord för mig!
Bill: Själv gilar jag The King of Queens. Om de är lika roliga I verkligheten skulle jag älska att vara en del av den showen!
Tom: Jag gillar också Playboy Mansion, men jag vet inte om den räknas som en serie.
Georg: Tja, det finns många delar av den så vi kan ju säga att det är en serie...
Tom: Jag gillar också Girl Next Door...

Vad lyssnar ni på just nu?
Bill: För mig ändras det aldrig. Det har varit samma sedan ett och ett halvt år tillbaka nu. Coldplay, Keane.
Tom: Ja för Georg är det samma, ingen förändring, han lyssnar fortfarande på Jeanette Biedermann!
Georg: Ja, jag har fortfarande samma samling! Skämt åsido, jag lyssnar på Yellow Card och Jimmy Eat World.
Tom: För mig är det fortfarande Sammy Deluxe.
Gustav: Just nu lyssnar jag på albumet Ugly av Life of Agony.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0