BAMBOOZLE !

Idag är det äntligen dags . . Tokio Hotels första spelning efter Bills
operation, Bamboozle Festival @ New Jersey USA !

Kommer att uppdatera detta inlägget allt eftersom info kommer in
så håll utkik! :D (
all info är väl inte direkt supernödvändig med kul, haha )
TÄNK PÅ ATT TIDEN INTE STÄMMER ÖVERENS MED TIDEN I SVERIGE!

11.25 - Saki har setts på festival-området!
14.31 - David Jost är också på plats, ingen skymt av killarna ännu .
17.25 - TH's crew håller just nu på att Soundchecka trummorna 5 min kvar!
17.27
- Soundcheck av Georgs bas ;-) 3 min kvar!
17.32
- TH har fortfarande inte kommit ut på scenen . .
17.36 - TH har kommit ut på scenen ! :-D :-D Första låten är Ready Set Go
17.39 -
Bill har sitt stora lejonhår ( as usual ) Och svart/vit läderjacka
17.41 - Andra låten = Break Away ! :-D Bill röst ska vara "fantastic" haha
17.45 - Bill pratar med publiken, det ska tydligen vara sjukt hög ljudnivå
ehm, ja det är ju Tokio Hotel vi pratar om ;-)
17.50 - Superkort video med superdålig kvalitet med den är ju faktiskt ifrån . .
BAMBOOZLE !
 http://i305.photobucket.com/albums/nn215/TOKIOHOTEL247/?action=view&current=0503081741.flv
17.52 - Slut, ja dem spelade bara 3 låtar, RSG, Break Away & Monsoon :'D

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, BILL IS BACK ;)

Tokio Hotel kommer att spela 5.30 PM Americansk tid, vilket blir
halv 12 i natt svensk tid, om jag inte tar fel .

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Oj, den här bloggen hade jag inte sett förut. Jättebra att man kan kolla in här för de senaste nyheterna om bandet! Tack så hemskt mycket :D

2008-05-03 @ 19:25:43
URL: http://Edmeister.blogg.se
Postat av: Martina

Jag satt och hörde allt live, omg jag fick fetaste rysningarna :D

2008-05-04 @ 00:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0