OMG! MTV EMA 2008

celebrity photo gallery main image - Music's biggest acts cross the pond for the 2008 MTV Europe Music Awards in Liverpool, England.

Jag var dar, sag allting LIVE, ohgod! Tokio Hotel var 4 meter ifran oss!
Och Tom . . HERREGUD ._. Han tittade pa oss! jag dog, eller det var inte
alls langt ifran. OMG OMG, jag kan fortfarande inte fatta att jag var dar och
sag allting! sheeeeeeeeeeeeeeeeet.


Ar fortfarande i Liverpool , kommer hem imorgon eftermiddag, sa en lang
recension kommer da, puss.

Kommentarer
Postat av: Hanna

O_O

Lång recension, jajäklar, det låter bra. Glad för eran skull :D

2008-11-07 @ 18:50:55
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: Caroline

WOW SARA! Jag ångrar nästan att vi inte drog!! FAN VAD KUL!! HEJA SVERIGE!!!

2008-11-08 @ 11:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0