BILL HAR EN NY TATUERING?

Dags för ett nytt rykte . .

Bill har en ny tatuering ;
Den ska sitta på motsatt sida mot hans stjärntatuering och ett flertal
personer som stog längst fram på Atlanta konserten säger att dem
har sett den! Den ska ha vart helt i svart och ha samma snirkliga
struktur som hans freiheit tatuering. Han ska också ha försökt dölja
den genom att hålla armen lite för hela tiden.

Vad tror ni?
( än så länge finns bara väldigt suddiga bilder , så det är svårt att avgöra )
Bästa bilden hittils nedanför

Kommentarer
Postat av: Cookie

Jag har oxå hört en massa ryckten om en ny tattoo. Men vi får väl vänta och se , och jag är 100 på att du kommer med bilder på det sen :) Inte sant ? :)

2008-10-27 @ 15:15:25
URL: http://touchofrock.blogg.se/
Postat av: olivia

jag har sett några bilder på den "nya tatueringen" men enligt mig är det bara kanten på han kalsonger ;)

2008-10-27 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0