IT'S WIERD IN HOUSTON

Idag för ca 2 timmar sedan skulle Tokio Hotel ha gjort en intervju på radiostationen
Hot Studio 95.7, Intervjun blev dock inställd och inget vet varför ännu. Det skulle också
vart en meet & greet, är inte säker på om det blev av eller inte.

Senare i eftermiddag ( tänk amerikansk tid ) så har dem en signering i skivaffären
Cactus Records, även den ligger i Houston, men fans som är på plats och köar nu
säger att det bara finns 3st stolar vid signeringsbordet och inte 4st, this is wierd.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu blev jag rädd.

Okej, jag överreagerar säkert.

Jag överreagerar jämt.

Lalalaaaa.

Hjälp O_O

Okejokej, nu måste jag lugna ned mig. Inget har hänt, inget har hänt, inget har hänt. Hade det hänt något allvarligt så hade de inte ställt fram 3 stolar - då hade det varit inställt. Gustav kanske har ont i halsen. Eller Georg kanske har ont i handen (av att skriva så många autografer) eller Tom kanske har blivit lessen över att en keps har gått sönder. Bill kanske måste handla toapapper åt Georg. Ja, det är säkert inget allvarligt. Och om radiointervjun blev inställd berodde det kanske på radiostationen. tänkta positivt



Du har helt klart den bästa TH-bloggen! :D Allt du lägger ut är sånt som man alltid läser eller tittar på och att du ofta lägger in egna kommentarer gör det jätteroligt att läsa :p Keep up the good work!

2008-10-22 @ 21:24:02
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: HeiligSein

omg nu blev ja rädd ._.'

hoppas det e som hon andra sa, inget allvarligt Oo

2008-10-22 @ 21:31:45
Postat av: elsa

måste hålla med Hanna! Din TH blogg e verkligen den absolut bästa! Mer personlig och du har alltid med alla rykten och sånt!

Fortsätt så!!!!! /trogen läsare

2008-10-23 @ 15:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0