JAG VILL INTE . .

Jag vill inte ens posta detta inlägget ärligt talat, och snälla ni som läser
ta mig inte vara att vara en bitter avundsjuk person eller något sådan nu men . .

Tokio Hotel ska tillbaka till USA i december igen .
För 5:e gången iår är TH tillbaka i USA igen, den 5:e december kommer dem
att medverka på en spelning anordnad av KISS FM som kallas Phooson.

- - -
Ärligt talat, räcker det inte nu? Jag vet att de flesta här i europa hade fått nog
redan nu när deras 4:e besök i US blev officiellt. Troligtvis blir det väl bara hem
ifrån USA och raka vägen till Liverpool och EMA, sen tillbaka till studion och
sen till USA ännu en gång . . jag gillar det inte.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

samtidigt som ajg förstår at tde måste promota sin nya skiva så tyker jag att de försummar den Europeiska marknaden ´lite väl myket. Jag trodde att de skulle använda hela hösten för att spela in den nya skivan inte flänga runt i USA?

2008-10-18 @ 11:38:32
Postat av: Sarah

Gaaaah nu pallar jag inte mera, varför började man gilla ett band så här mycket, det börjar bli mest jobbigt känns det som.

2008-10-18 @ 13:31:12
URL: http://sarahlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0