BILL & TOM PÅ COLDPLAY I HAMBURG

Coldplay hade konsert i Hamburg den 14 september, och gissa
vilka som var där? Inga mindre än Bill & Tom. Coldplay har länge vart
ett av Bills favoritband, och några fans lyckades filma dem utanför konserten.
( Även Andreas syns på filmerna )

Video 1 kan du se HÄR
( Bill, Tom, Andreas + fler folk utanför arenan)

Video 2 , sämre kvalitet än den första finns HÄR

- - -
Denna texten behöver ni inte läsa för den är egentligen helt oviktig, men
tidigare iår, eller typ för kanske 2 månader sedan så sa jag till min kompis
Erica att vi kunde dra till Hamburg och se Coldplay, eftersom vi då hade
ett bra skäl till att åka dit (till Hamburg) och kunde så samtidigt passa på
att spana i killarna studio. Iallafall, detta blev aldrig av, men när jag sa detta
till Erica så tänkte jag att om TH är i tyskland då kommer Bill att vara på
Coldplay konserten i Hamburg, jag bara kände på mig det, och nu när jag
fick se detta, det var nästan läskigt för jag hade verkligen haft känslan av
det innan. Aja, nog för mig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag var på Coldplays konsert i stockholm x)

Blev inte förvånad faktiskt, har tänkt på det länge att Bill säkert ville se dem när de var i Tyskland^^

2008-09-22 @ 16:14:40
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag tänkte precis samma! Fan va surt! Varför åkte vi inte!? :'/

2008-09-22 @ 18:22:02
URL: http://girllikeme.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Man såg ju Natalie ganska tydligt på den videon. Hmm, man kan ju undra varför hon skule följa med Bill och Tom på en konsert? haha, jag kan nästan lova att det kommer diskuteras väldigt mycket fram och tillbaka på olika fansidor.

2008-09-22 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0