TH TILLBAKA TILL USA!

Okej, från ingenstans ( eller ja ) kom det precis nya USA datum för Tokio Hotel
Den 23 oktober spelar dem på House of Blues i Orlando Florida & den 30 oktober
spelar dem på Roseland Ballroom i New York.

EDIT - Nya datum igen och det vara bara några minuter sedan jag postade inlägget
Atlanta (The tabernacle) den 26 oktober & Philadelphia (Electric Factory) den 29 oktober.

Biljetter till Orlando börjar att säljas den 4 oktober och kan köpas HÄR
Biljetter till New York börjar att säljas den 2 oktober (presale har startat)
och biljetterna kan köpas HÄR
Biljetter till Atlanta & Philly börjar att säljas den 3 oktober HÄR
- - -

Egen note ;
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än kul för alla fans i USA.
16 oktober är ju LA i Mexico, skulle tippa på att dem åker iallafall
14:e , och sista datumet är ju just nu New York 30:e , inget party
och ingen signering för oss i Europa innan EMA ser det ut som .
men jag ska inte klaga, jag unnar dem självklart att de redan har blivit
så framgångsrika i USA.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag har alltid misstänkt att det där med fanpartyt bara var ett sätt att "muta" alla europeiska fans till att rösta. Det var smart av TH och de vann ju priset, men hur snällt är det mot de europeiska fansen? Det blir knappast nåt "party" det här året...

2008-10-01 @ 20:06:22
URL: http://rosannaeddin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0